فيديو سما المصري بعد طردها من معرض الكتاب الذي دخلت إليه بـ بيجاما مثيرة

فيديو: سما المصري بعد طردها من معرض الكتاب الذي دخلت إليه بـ بيجاما مثيرة

قامت سما المصري بزيارة إلى معرض الكتاب وهي مرتدية “البيجاما”، ونشرت على صفحتها عبر انستغرام مقطع فيديو من أجواء هذه الزيارة، لافتة إلى أنها ترغب في قراءة كتاب عن معاملة النساء للرجال.

وأرفقت سما الفيديو بتعليق جاء فيه: “والله ياجماعه انا لقيت نفسي عايزه اقرا اي كتاب عن معاملة الحريم للرجالة ازاي فنزلت بالبجامه زي ما انا كده لمعرض الكتاب وبصراحه عجبني اوي اوي وحاجه فخمه جدا وحاولت اداري نفسي كتير بالبجامه بس فشلت وبرضو الناس عرفتني.. انا مسخرة اوي مستنيه خبر طردي زي كل مره.. ماتنسوش”.

وتابعت بتعليق آخر: “هي دي البجامه اللي جننت الناس والله النهارده في معرض الكتاب…وموضوع طردي دا ياجماعه ماتركزوش مع الأخبار الهبله دي والنبي انا خلاص اتعودت خبر طردي من اي مكان بيبقي جاهز للنشر اول ما ادخل المكان”.

View this post on Instagram

والله ياجماعه انا لقيت نفسي عايزه اقرا اي كتاب عن معامله الحريم للرجاله اذاي فنزلت بالبجامه ذي ماانا كده لمعرض الكتاب وبصراحه عجبني اوي اوي وحاجه فخمه جدا وحاولت اداري نفسي كتير بالبجامه بس فشلت وبرضو الناس عرفتني. الفيديو كامل نزل علي قناتي علي اليوتيوب والرابط بتاعها هنا في البايو وفي الاستوري اشتركوا الان واعملوا subscripe وفعلوا زر الجرس معرض الكتاب بالبجامه انا مسخره اوي مستنيه خبر طردي ذي كل مره باه ..ماتنسوش😂😂😂

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

Post Author: SafirAlChamal